Veelgestelde vragen

Levertijden

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Als een artikel op voorraad is heeft u dit binnen maxmimaal 5 werkdagen in huis.

Wat zijn de levertijden?
De levertijden bedragen op dit moment maximaal 5 werkdagen

Gelden er andere levertijden voor bestellingen die naar het buitenland worden verzonden?
Voor mensen die vanuit België bestellen betreft dit tevens 5 werkdagen.

Bezorging

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Uw bestellingen wordt middels verschillende postpartijen naar u verzonden. Uw bestelling wordt zorgvuldig afgehandeld door ons en verpakt door middel van een luchtkussenenvelop of een kartonnen verzend doos. Dit is afhankelijk van het gewicht van de bestelling.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Wij bieden niet de mogelijkheid aan om bestellingen bij ons af te halen.

Wordt mijn bestelling in een keer bezorgd, ook als mijn bestelling uit meerdere artikelen bestaat?
In principe wordt uw bestelling in één keer bezorgd. Als uw bestelling uit meerdere pakketten bestaat, dan kan het voorkomen dat een deel de volgende dag wordt nageleverd.

Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?
Binnen ons systeem is dit mogelijk.

Kan ik een bestelling in het buitenland laten afleveren?
Binnen ons systeem is dit mogelijk. Voor leveringen naar België geldt de voorwaarde dat er via automatisch incasso of iDEAL betaald dient te worden. Raadpleeg de verzendtabel voor de verzendkosten naar het buitenland.

Ik wil mijn bestelling annuleren of wijzigen.
Heeft u een bestelling geplaatst en de artikelen zijn voorradig, dan kan deze na betaling niet meer door u worden gewijzigd. Uw bestelling is bij ons automatisch ingevoerd en gereedgemaakt voor verzending. Als u op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 17.00 uur uw bestelling plaatst kunt u dit voor 12.00 uur de volgende werkdag kosteloos wijzigen door te bellen met 030 707 30 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00) of gebruik te maken van ons contact formulier.

Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen.
Ondanks alle zorgvuldigheid die wij bij bestellingen in acht nemen, kan het voorkomen dat een bestelling niet of onvolledig wordt geleverd. In dat geval dient u dit zo spoedig mogelijk aan ons te melden. Dit kan telefonisch of per mail. Wij zullen er dan voor zorgen dat het zo snel mogelijk voor u wordt uitgezocht. 

Verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en België?
Zie onze tabellijst

Webshop

Ik heb problemen met het plaatsen van een bestelling.

Heeft u problemen met het plaatsen van uw bestelling? Dan kunt u bellen naar 030 707 30 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00) of mailen via het contact formulier

Hoe maak ik een account aan? 
Bovenaan in de webshop klikt u op "Mijn account". Vervolgens klikt u links op de knop "Account aanmaken" en vult u uw gegevens in. Als u alle verplichte velden heeft ingevuld klikt u op de knop "Maak uw account aan". U heeft nu een account op onze webshop aangemaakt, hiermee kunt u bestellingen plaatsen.

Hoe log ik in?
Als u via de oude webshop al een account bij ons heeft, dan heeft u daarover bericht gekregen. Met de gegevens, die naar uw (bij ons bekende) e-mailadres zijn verzonden kunt u inloggen. Hoe doet u dit? Bovenaan in de webshop klikt u op "Mijn account". Vervolgens vult u aan de rechterkant (bij bestaande klanten) uw gegevens in (e-mailadres + wachtwoord) en klikt u op de knop "Inloggen". Na het inloggen kunt u bestellingen plaatsen. Als u niet zeker bent of u al een account bij ons heeft kunt u klikken op de knop "Wachtwoord vergeten".

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord / Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
Bovenaan in de webshop klikt u op "Mijn account". Vervolgens klikt u rechtsonder op de knop "Wachtwoord vergeten?" U vult uw e-mailadres in. Dit is het e-mailadres waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. Daarna klikt u rechtsonder op de knop "Wijzig mijn wachtwoord". Er verschijnt een nieuw scherm waarin staat dat als uw e-mailadres bij ons bekend is, u hierover een e-mail krijgt van onze klantenservice. Als uw e-mailadres bij ons bekend is dan kunt u uw wachtwoord via de link in de e-mail wijzigen. Dit doet u door eenmaal op de link in het e-mailbericht te klikken. U keert vervolgens terug naar de webshop waar u uw nieuwe wachtwoord twee maal moet invoeren. Als dit gedaan is krijgt u op de webshop en via de mail een bericht dat uw wachtwoord gewijzigd is. Als u geen e-mailbericht van onze klantenservice krijgt kan het zijn dat u een e-mailadres ingevuld heeft die niet bij ons bekend is. Mocht u van mening zijn dat dit niet klopt verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice door te bellen naar 030 707 30 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00) of gebruik te maken van het contact formulier.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Als u ingelogd bent dan klikt u bovenaan in de webshop op "Mijn account". Er verschijnt een nieuw scherm waarin uw gegevens staan. Op de eerste pagina 'Accountoverzicht' kunt u uw wachtwoord en gegevens wijzigen.

Ik zie dat bepaalde artikelen vooraf ingevuld zijn?
De meeste artikelen op onze webshop zijn gebonden aan een lespakket, u heeft echter de mogelijkheid om deze waarden zelf aan te passen. Ook al als u uw artikelen wilt afrekenen kunt u deze nog tijdens het bestelproces wijzigen.

Ik zie dat bepaalde artikelen gratis zijn, maar tijdens het afrekenen moet ik betalen?
Onze webshop richt zich voornamelijk op gratis en aanvullend lesmateriaal, het kan voorkomen dat bepaalde lespakketten artikelen bevatten die niet gratis zijn. Wij hanteren echter wel verzendkosten. (Zie onze tabellijst)

Overige vragen
Staat uw vraag hier niet bij of heeft u suggesties? Dan kunt u gebruik maken van het contact formulier of bellen naar 030 707 30 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00)

Alle prijzen zijn inclusief BTW, exclusief verzendkosten.